Geachte Leden van KBO Made,

In november is de gemeente Drimmelen 80 jaar geleden bevrijd. Dat vieren we graag met u.

Ter ere van deze bevrijding is een programma samengesteld met diverse herdenkingsactiviteiten. Eén van deze activiteiten is het Anjerconcert: een bijzonder concert dat wordt gegeven door de Koninklijke Militaire Kapel ‘Johan Willem Friso’.

Deze kapel verzorgde ook het bevrijdingsconcert aan de Amstel op 5 mei van dit jaar.

Er zijn nog 13 kaarten beschikbaar voor dit concert, dat plaatsvindt op zaterdagavond 30 november 2024 om 20:00 uur in de Amerhal te Made.

Laat mij graag uiterlijk deze week even weten of je wel/geen interesse hebt om dit bij te wonen zodat we het aantal belangstellenden aan de gemeente kunnen doorgeven.

Haast u want op is op.

Wim Joosen